مدیرکل امور اقتصادی ودارایی خراسان رضوی در خصوص چرایی برخورد نکردن با سهام فروشی پدیده گفت: در برخورد با شرکت‌های سهامی خاصی که اقدام به فروش سهام می‌کنند خلا قانونی وجود دارد.
کد خبر: ۸۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 22 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، مدیرکل امور اقتصادی ودارایی خراسان رضوی گفت: در قانون تجارت عنوان شده که شرکت سهامی خاص برای سهام فروشی باید تبدیل به سهامی عام شده و مجوز لازم را از بورس اخذ کند.
علی شهابی افزود: با این حال در برخورد با شرکت‌های سهامی خاصی که اقدام به فروش سهام می‌کنند خلا قانونی وجود دارد. به عبارتی در قانون مرجع برخورد با این‌ها مشخص نشده است برای همین در موضوع پدیده این مشکلات به وجود آمد.
همچنین مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : در استانداری پیگیری می‌کنیم تا مراحل قانونی ورود سرمایه‌گذاران به پدیده طی شود تا از این طریق مردم بتوانند به حقوق خود برسند.
علی رسولیان در پاسخ به این سوال که چه زمانی قیمت سهام پدیده مشخص می‌شود، گفت: تعیین قیمت سهام پدیده نیازمند مشخص‌شدن مجوزهای این مجموعه می‌باشد ازاین رو تا زمانی که مجوزهای قطعی این مجموعه صادر نشده باشد نمی‌توانیم در خصوص قیمت سهام پدیده اظهار نظری بکنیم.
وی تاکید کرد: براین اساس اعلام ارزش سهام نیازمند مشخص‌شدن مجوزهاست ازاین رو نمی‌توانم زمان دقیقی را مشخص کنم.
وی با اشاره به تجمع مردم در مقابل استانداری گفت: درآنجا برخی گفتند که مسئولان پدیده اعلام کردند به دلیل اثرات تورمی استانداری مانع از پرداخت پول سهام به مردم است، این درحالی است که چنین مسئله‌ای صحت ندارد و همان‌جا نیز به سهام‌داران اعلام شد که چنین دستوری داده نشده است.
وی با اشاره به تخلفات شرکت پدیده شاندیز گفت: فروش گسترده سهام شرکت سهامی خاص و ساخت‌وسازهایی که فاقد مجوز قانونی بوده است از جمله تخلفات این شرکت محسوب می‌شود.
رسولیان در خصوص ورود سرمایه‌گذاران به پدیده نیز به شهرآرا گفت: ما به سرمایه‌گذاران اعلام کرده‌ایم که باید حقوق دولت پرداخت شود و از طرفی حق مردمی که سهام خریداری کرده‌اند نیز پرداخت شود.
گفتنی است تعدادی از سهام‌داران پدیده روز پنجشنبه مقابل استانداری خراسان رضوی در مشهد تجمع کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
جرأت دارین این متنو بذارین. پردیسبان که دزد از آب در اومد. پولا رو با همکاری دولت از حلقوم مردم بدبخت که دار و ندارشونو پس انداز کردن که به یه نوایی برسن. بالا کشیدن.
سیا بازی دولت های بی فکره که میخوان جلوی تورم رو بگیرم نمیذارن دو زار گیر مردم بیاد. والا تو دوره ی قبل چرا گیر ندادن؟
حالا هم مردم سرکارن. یا باید بریزین اینارو بکشین پایین. یا خودتونو دسته جمعی به کشتن بدین. یا از اینمملکت بری. یا بمیرین و بسازین, چون این روحانی عهد کرده تا پایان دولت خودش تورم رو به یک رقمی ثابت برسونه, حالا به هر قیمتی... خدا عاقبت همه ی مارو بخیر کنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
چه ربطی داره به تورم
یکی پروژه روی هواشو به قیمتی که خدش دوست داشته به مردم جعل کرده. باید با شرکت برخورد بشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار