اختلافات شدید خانوادگی زن ٣٢ساله با شوهرش، جنایتی هولناک را رقم زد.
کد خبر: ۸۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 23 August 2015
دقایقی از روز بامداد جمعه سی‌ام مردادماه گذشته بود که پیکر غرق به خون زنی جوان به بیمارستان امام‌سجاد(ع) مشهد انتقال یافت. پزشکان این مرکز درمانی با انجام معاینات اولیه مرگ زن ٣٢ساله را اعلام کردند.

با گزارش مرگ زن جوان به پلیس١١٠، ماموران کلانتری گلشهر ساعت ٣٤دقیقه بامداد سی‌ام مردادماه در محل حاضر شدند و مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند. با دستورات تخصصی قاضی احمدی‌نژاد، تحقیقات اولیه پرونده آغاز شد.

مرد ٥٣ساله‌ای که تبعه خارجی است و شوهر این زن جوان بود، در اظهارات اولیه اعتراف کرد: پس از چندسال زندگی مشترک با وجود اینکه سه فرزند داشتیم، به‌خاطر شک و بدبینی با همسرم اختلاف شدید خانوادگی پیدا کردم و به همین علت بین ما درگیری به‌وجود آمد.

این مرد که ٢١سال با همسرش تفاوت سنی داشت، پس از انتقال به کلانتری گلشهر اقرار کرد در درگیری که بین او و همسرش به‌وجود آمده، از سه هفته قبل او را در خانه زندانی کرده و ساعت ١٠شب جمعه با چاقو و چوب به او حمله‌ور شده و زخمی‌اش کرده که منجر به مرگ او شده است.

درپی این اعترافات، جسد زن ٣٢ساله درحالی‌که از ناحیه دست و پا نیز بر اثر اصابت ضربات چوب به‌شدت آسیب دیده بود، به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهم برای سیر مراحل قانونی دراختیار کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار