مدیر اجرایی میدان شهدای مشهد خبر داد:
مدیراجرایی میدان شهدای مشهد گفت: 70 پروژه در طرح بزرگ میدان شهدای مشهد تعریف شده که در حال احداث است.
کد خبر: ۸۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 23 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی وحید برجسته‌نژاد در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با طرح میدان شهدای مشهد اظهار کرد: میدان شهدا با هدف نوسازی و بهسازی بافت فرسوده، ناکارآمد و ناایمن کار خود را از سال 1383 آغاز کرد.

وی افزود: در ابتدا وسعت 10 هکتاری برای پروژه میدان شهدا تعریف شده بود اما امروز وسعت این پروژه به 35 هکتار رسیده و البته از طرفی نام آن طرح میدان شهدا مانده اما طرح نوسازی حتی به خیابان صاحب الزمان و هشت‌آباد نیز نفوذ و گسترش یافته است.

مدیر اجرایی میدان شهدای مشهد بیان کرد: امروز بیش از 70 پروژه اقامتی، تجاری، اقتصادی، ادرای، مسکونی، پایانه اتوبوس، فضای سبز، پارکینگ، مسجد، مدرسه علمیه، تالار شهر، زیرگذرها و بسیاری از پروژه‌های دیگر در میدان شهدای مشهد تعریف شده است.

برجسته‌نژاد تصریح کرد: مدیریت اجرایی میدان شهدا کار خود را به صورت مستقل و خارج از بروکراسی‌های معمول آغاز و ادامه می‌‌دهد که این ادامه کار با اختیارات بالا و به صورت مستقیم زیر نظر شهردار مشهد تاسیس شده است، البته باید گزارش‌‌های خود را به دستگاه نظارتی ارائه کنند.

مدیر اجرایی میدان شهدای مشهد عنوان کرد: برای این پروژه باید از محل فروش واحدهای تجاری و اقامتی پروژه‌‌های خدماتی مانند مسجد و زیرگذر را احداث کنیم که این روند در حال انجام است.

برجسته‌نژاد در مورد المان در میدان شهدا نیز اظهار کرد: بر این اساس با هنرمندان در حال مذاکره هستیم و قطعا المان و طرحی را در میدان شهدا نصب می‌کنیم که خاطرات مردم را از روزهای انقلاب زنده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار