با همکاری سپاه صورت می‌گیرد:
فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی سلمان سبزوار گفت: کمربند شرقی شهرستان سبزوار با همکاری سپاه تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 23 August 2015
سرهنگ محمد آروین در جمع خبرنگاران شهرستان سبزوار با بیان اینکه خبرنگاران در توسعه فرهنگ و بصیرت نقش مهمی دارند، اظهار داشت: ‌رسانه‌ها نقش بسزایی در حوزه جنگ نرم دارند، ‌رسانه‌ها در انتقال تفکرات انقلابی اسلامی نقش مهمی دارند.

فرمانده تیپ 47 مهندسی سلمان سبزوار با بیان اینکه امروز دستاوردهای ‌سپاه پاسداران به اوج خود رسیده است، عنوان کرد: ‌سپاه در عرصه‌های مختلف جهادی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها نقش مهم و بسزایی دارد.

آروین با اشاره به خدمات سپاه در حوزه‌های ساخت محورهای مواصلاتی، ‌ساخت خانه عالم، جاده‌های روستایی، تسطیع اراضی، آبرسانی در شمال غرب و جنوب شرق و خدمت در حوزه پزشکی، ادامه داد: سپاه با جاده سازی، ساخت دیوار مرزی، برخورد با اشرار و نابودی محله‌های تجمع آن‌ها در استان سیستان و بلوچستان کارهای بزرگی انجام داده و ‌مهمترین یاری دهنده برای شورای تامین شهرستان است.

وی با بیان اینکه در 2 سال اخیر در سطح شهرستان سبزوار آسیب‌های اجتماعی را نداشته‌ایم، اضافه کرد: ساماندهی بیش از 2 هزار موتور سیکلت سوار و ماشین‌های رالی در شهرستان و کمک به احداث کمربند شرق از دیگر اقدامات سپاه در چند سال اخیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار