معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی:
مشهد- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خروجی شایسته سالاری در مدیریت مدارس تربیت یافتگانی است که همسو با نظام هستند.
کد خبر: ۸۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 25 August 2015
براتعلی منصوریان در افتتاحیه اولین اردوی آموزشی مبین شمالشرق کشور که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: خروجی فعالیت مدیران وضعیت نماز جماعت در مدارس است.

وی با بیان اینکه نقش مدیر در مدارس تنها برنامه ریزی و سخت افزاری نیست افزود: برای مدیران در سند تحول نقش های مختلفی قائل شده اند که مهمترین آنها تربیت و تعالی است.

منصوریان با اشاره به اینکه انتصاب مدیران مدارس بر اساس شایسته سالاری و پیشگامی آنان در ارزشهای الهی است افزود: خروجی اقدامات این مدیران شایسته تربیت یافتگانی است که همسو با نظام جمهوری اسلامی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیانیه ماموریت مدیران تربیت انسانهای شایسته است که باید این مهم را با ارج نهادن و تقویت بنیان نماز در مدارس انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه تمام ارزشهای والای انسانیت به طور جامع در نماز وجود دارد ادامه داد: خروجی فعالیت همه مدیران در مدارس وضعیت نماز جماعت در آن مدارس است و نشان دهنده این است که در آن مدرسه کارها و اقدامات فرهنگی صورت گرفته است.

منصوریان با تاکید بر اینکه نشانه حکومت صالحان اقامه نماز است افزود: وقت آن رسیده است که برای اهمیت برگزاری نماز در مدارس کاری بکنیم و اگر این دانش آموزان فردا وارد جامعه شوند و مدیران در این زمینه کاری نکنند دیگر دیر است.

وی ادامه داد: هدف ما تربیت نسل نماز خوان و متعهد به آرمانها است و دست توانمند مدیران می تواند در این زمینه راه گشا و موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار