کارگردان سریال «معمای شاه» گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ان‌شاءا... پخش این سریال پس از انجام مراحل پست پروداکشن، از نیمه آبان شروع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 13 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدرضا ورزی کارگردان «معمای شاه» در گفتگو با تسنیم، گفت: در حال حاضر عوامل تولید این سریال در شهرک سینمایی غزالی حضور دارند و صحنه‌های باقی‌مانده و تکمیلی پروژه را تصویربرداری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ٧٠درصد کل کار سریال «معمای شاه» فیلم‌برداری شده است، افزود: پخش این سریال ان‌شاءا... از نیمه آبان ماه از شبکه اول سیما آغاز می‌شود.

ورزی اضافه کرد: ٢۴قسمت اول این سریال برای پخش آماده شده است. به این معنا که در حال حاضر قسمت‌هایی از سریال «معمای شاه» به اندازه درخور توجهی تولید شده است که ۶ماه دوم سال را به‌راحتی پوشش می‌دهد. فقط بخش پس از تولید باقی مانده است که در مرحله تدوین و موسیقی در حال پیش‌روی است.

کارگردان «معمای شاه» درباره زمان دقیق پخش این سریال در فصل پاییز تصریح کرد: جلوه‌های ویژه رایانه‌ای مهم‌ترین بخش از پروداکشن است که چون بسیار کاربر و زمان‌بر است، زمان خاص خود را می‌برد و ما در این اثر به‌دنبال خلق اثری با کیفیت عالی هستیم.

ورزی خاطر نشان کرد: در سریال «معمای شاه» ۶٠٠ بازیگر ریز و درشت ایفای نقش کرده‌اند که حدود ٨٠ نفر پرسوناژ اصلی و ۵٢٠نفر دیگر فرعی بوده‌اند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار