در روز استقبال کم تماشاگران از تقابل نمایندگان استان در لیگ برتر
تیم فوتبال پدیده در حالی برنده دیدار رفت شهرآورد مشهدی‌ها در لیگ برتر شد که نکته بارز بازی این نتیجه نبود بلکه استقبال نکردن مشهدی‌ها بود.
کد خبر: ۹۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 16 September 2015

بعد از ٧سال بار دیگر دو تیم مشهدی برگزارکننده یک بازی در لیگ برتر بودند اما برخلاف پیش‌بینی‌ها بیشتر سکوهای ورزشگاه ثامن خالی بود و در خوش‌بینانه‌ترین حالت فقط ۵هزار نفر به استادیوم آمدند. در چنین اتمسفری که عاری از هرگونه حساسیتی بود دو تیم بازی سردی را هم به نمایش گذاشتند تا آن‌هایی که آمده بودند حق را به آن‌هایی که نیامدند بدهند! تک‌گل مهدی خیری در دقایق ابتدایی نیمه اول که روی غفلت مدافع سیاه‌جامگان به ثمر رسید یکی از معدود صحنه‌های جذاب این بازی بود که البته ٣امتیاز ارزشمند برای پدیده به ارمغان آورد. ضربه‌سر رضا عنایتی که به تیر دروازه خورد و چند حمله جسته‌گریخته حاصل تلاش‌های نافرجام سیاه‌جامگان در این بازی بود تا آن‌ها دست‌خالی از زمین بیرون بروند.
غیر از استقبال اندک تماشاچیان، نرسیدن داور مسابقه به مشهد از نکات جالب‌توجه بازی دیروز بود. سعید بخشی‌زاده که ماموریت قضاوت این بازی را بر عهده داشت به دلیل آنچه که تاخیر در پروازش گفته شد به مشهد نیامد تا دربی مشهدی‌ها را یک داور خراسانی قضاوت کند! مهدی مرجان‌زاده داور چهارم این دیدار در نهایت این بازی را قضاوت کرد تا بعد از مدت ها نام جدیدی در صفحه داوری خراسان رضوی شنیده شود.
حمیدرضا معصومیان/شهرآرا
برچسب ها: پدیده ، سیاه جامگان ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار