فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور:
فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه رزمایش بزرگ ارتش همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود، گفت: روز دوم هفته دفاع مقدس با هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش‌وپرورش، زنگ مقاومت در مدارس به صدا در می‌آید.
کد خبر: ۹۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 21 September 2015
علی جهانشاهی در نشست خبری در محل قرارگاه شمال شرق کشور با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته نماد وحدت و آرمان‌خواهی و ایثار و فداکاری مردمانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس پای آرمان‌‌های انقلاب ایستادند و از کشور دفاع کردند.

جهانشاهی در ارتباط با برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بیان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس با رژه پیاده و موتوری ساعت 8 صبح 31 شهریورماه همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه روز دوم هفته دفاع مقدس به عنوان روحانیت، دانش و دانش‌پژوهی است، تصریح کرد: در این روز با هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش‌وپرورش، زنگ مقاومت در مدارس به صدا در می‌آید.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور ادامه داد: مراسم غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های آنان روز پنجشنبه که روز ایثار است، برگزار می‌شود.

جهانشاهی از برگزاری نمایشگاه با حضور نیروهای مسلح در 25 شهریور ماه خبر داد و گفت: رزمایش بزرگ یگان‌های خراسان رضوی قرارگاه شمال شرق در منطقه شمال شرق برگزار می‌شود.

وی با اشاره به روز پنجم مهرماه که مصادف با سالروز شکست حصر آبادان است، عنوان کرد: به مناسبت این روز عملیات بزرگی در سطح لشکر برگزار می‌شود.

جهانشاهی با تأکید بر اینکه عملیات شکست حصر آبادان آغاز سایر عملیات‌های جنگ تحمیلی بود، اضافه کرد: همایشی با حضور امیر پوردستان و سایر پیشکسوتان و فرماندهان در محل لشکر 77 برگزار می‌شود.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه از 25 شهریور ماه در پارک کوهسنگی مشهد برپا می‌شود و تا پایان هفته دفاع مقدس نیز ادامه دارد.

وی در ارتباط با جابه‌جایی پادگان‌ها به بیرون شهر، خاطرنشان کرد: هزینه پادگان جدید برابر مصوب قانون باید از فروش پادگان قبلی بدست آید اما تاکنون برای پادگان جدید 300 میلیارد تومان هزینه شده در حالیکه پادگان قدیم کمتر از 40 میلیارد تومان ارزش داشته است.

جهانشاهی با بیان اینکه برای تامین هزینه‌های ساخت این پادگان از فروش پادگان‌های دیگر استفاده کرده‌ایم، افزود: تاکنون بیش از 35 هزار متر مربع از پادگان جدید ساخته شده و 30 هزار متر مربع نیز درحال ساخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار