رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر، 1800 پروژه نیمه‌تمام خراسان‌رضوی نیازمند تزریق اعتبارات است.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 29 November 2015
رضا جمشیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی در سالن جلسات ساختمان شهدای دولت استانداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: در حال حاضر 1800 پروژه نیمه‌تمام در استان خراسان‌رضوی نیازمند تزریق اعتبارات برای تکمیل است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌رضوی ادامه داد: علاوه بر این در سطح کشوری نیز براساس برآوردها 4 هزار طرح نیمه‌تمام وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند اختصاص اعتباری در حدود 400 هزار میلیارد تومان است.

جمشیدی با اشاره به اینکه 2‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیز برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خراسان‌رضوی نیاز است گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در این راستا باید انجام شود این است که بتوانیم مشارکت بخش خصوصی را نیز در تکمیل پروژه‌ها جلب کنیم.

وی بیان کرد: دولت و اعتبارات دولتی قطعا در زمینه تکمیل این پروژه‌ها کفایت نمی‌کند و چه در سطح کشوری و همچنین در سطوح استانی باید بخش خصوصی به میان آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی اظهار داشت: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به خراسان رضوی نیز تاکنون 44 درصد محقق شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: همچنین اعتبارات استانی خراسان رضوی نیز 320 میلیارد تومان بوده است، علاوه بر این باید روند پروژه‌ها را به سمت مشارکتی شدن پیش ببریم زیرا تا حدود 28 درصد هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار