امام جمعه مشهد با اشاره به جریان نفوذ در کشور گفت: این‌که می‌بیند یک عده از مسؤولین صورتشان را به‌طرف غرب برگرداندند،یک حالت وابستگی به غرب در رگه‌های مختلف جریانات نظام به وجود آمده که دشمن را به طمع نفوذ می‌اندازد و این واقعاً برای ما سنگین است که یک آقای وزیر بگوید«ما نه‌تنها باید کالا از غرب وارد کنیم، مدیریت را هم باید از غرب وارد کنیم»
کد خبر: ۱۷۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 05 February 2016
به گزارش تابناک رضوی ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس در حرم رضوی با اشاره به فرمایشات امام که فرمودند اهانت به شورای نگهبان برای اسلام و انقلاب خطر است؛ تاکید کرد: مبنای فرمایش امام که فرمودند خطر است تجربه انقلاب مشروطه بود. یعنی همان خطر این انقلاب را تهدید می‌کند.
 
وی گفت: می‌گویند فقهای شورای نگهبان صلاحیت خود را از کجا آورده‌اند؟ آیات عظام جنتی و یزدی حکم از شخص امام(ره) و بقیه حکم از مقام معظم رهبری دارند، صلاحیتی که از امام(ره) رسیده را زیرسوال می‌برید؟
 
آیت الله علم الهدی افزود : صلاحیتی که از مبدأ ولایت به‌دست‌آمده و از امام به‌دست‌آمده، این صلاحیت را باید زیر سؤال برد؟ یعنی شما امام را قبول دارید؟ دم از امام می‌زنید و این‌گونه اهانت به شخص امام و حکم امام می‌کنید که به فقیه شورای نگهبان می‌گویید صلاحیت از کجا آورده‌اید. حداقل این دو نفر، چون آیت‌الله مؤمن هم بوده‌اند، این‌ها حکم از خود امام داشته‌اند، این دیگر قابل خدشه نیست.
 
وی ادامه داد : نعوذ‌بالله مگر امام(ره) اهل داد و ستد بود؟ توهین و اهانت در این حد؟ دشمن می‌بیند عجب جاده‌ای باز شده و سد شکسته شده است و وابستگان به سیاست نظام خودشان این کار را کرده‌اند.
 
امام جمعه مشهد مقدس گفت: امام بزرگوار در وصیت نامه خودشان فرمودند از شورای نگهبان می‌خواهم و توصیه می‌کنم چه در نسل حاضر و چه آینده، با کمال دقت و مراقبت وظایف خود را ایفا کنند و تحت تاثیر هیچ قدرتی واقع نشوند.
 
آیت‌الله علم الهدی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر افراد را نمی‌شناسید به فهرست‌ها رای دهید اما فرمودند فهرست جریانهایی که به آمریکا دل بسته‌اند مورد اطمینان نیست. این نکته رهبری برای پیشگیری از نفوذ دشمن است. دشمن بهترین راه نفوذ خود را همین جریانات دلبسته می‌داند و نباید به اینها اطمینان کرد و شما برادران و خواهران وظیفه روشنگری دارید و باید در مردم بصیرت افزایی کنید.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین خواستار معرفی دلبستگان آمریکا شد و افزود: وظیفه روشنگری دارید، وظیفه بصیرت افزایی در مردم و در دیگران دارید، فقط این نیست که اگر خودش عمل کرد، قانع باشد و بگوید که خودم عمل کردم، باید نسبت به دیگران روشنگری و بصیرت افزایی داشته باشد و جریان‌هایی که دل‌بسته آمریکا هستند، شناسایی کرده و به دیگران بشناساند.

وی همچنین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را باعث عقب نشستن دشمن دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار