مدیرعامل پدیده گفت: درخواست ما این است که هواداران، پدیده را در این دیدار حساس تنها نگذارند تا با کسب سه امتیاز بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.
کد خبر: ۳۴۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 08 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، هادی برگی‌زر اظهار داشت: فردا جدال حساسی با تیم صدرنشین لیگ برتر داریم و خوشبختانه تمامی بازیکن پدیده نیز قائل به حساسیت این بازی برای هواداران و همچنین خودمان از نظر ارتقای جایگاه پدیده در جدول هستند.

مدیرعامل پدیده عنوان کرد: مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی گرفتیم و البته در مجموع در سه بازی اخیر تیم بازی و نتیجه خوبی کسب کرده و تلاش می‌کنیم این روند مناسب را برابر پرسپولیس نیز ادامه دهیم.

برگی‌زر درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیم پدیده در بازی مقابل پرسپولیس نیز گفت: گرامی تا آخر فصل مصدوم است و حسین مرادمند نیز سه اخطاره و از این بازی محروم شده است.

مدیرعامل باشگاه پدیده در زمینه تمهیدات در نظر گرفته شده برای رفت و آمد هواداران عنوان کرد: از 4 نقطه شهر مشهد اتوبوس‌ها به صورت رایگان هواداران را به ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد منتقل می‌کنند.

برگی‌زر افزود: محل حرکت اتوبوس‌ها از پایانه آزادی، میدان تختی (سعدآباد)، ابتدای شهرک شهید رجایی و چهارراه مقدم طبرسی از ساعت ١٢ ظهر روز بازی به سمت ورزشگاه خواهد بود، همچنین این اتوبوس‌ها هواداران را پس از بازی به صورت رایگان به ایستگاه‌های فوق‌الذکر باز می‌گردانند.

وی گفت: تنها درخواست ما این است که هواداران، پدیده را در این دیدار حساس تنها نگذارند تا با کسب سه امتیاز بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار