رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی خبر داد
رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: با اماکن عرضه کننده قلیان در مشهد برخورد شده و این مراکز پلمب می شوند.
کد خبر: ۴۲۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 11 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ حسین مولوی نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح جمع آوری قلیان در مشهد با هماهنگی دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یک هزار و ۶۱۵ بازدید از مکان های عرضه کننده قلیان صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای طرح جمع آوری مکان های عرضه قلیان در مشهد ، طی سال ۹۴ به بیش از ۲۸۰مورد، در سال گذشته به ۲۴۴مورد و در سال جاری به ۳مورد در خصوص تخلفات کافه قلیان ها اخطار داده ایم و از فعالیت آنها جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: با تمام اماکنی که قلیان عرضه می کنند، برخورد جدی صورت می گیرد. 

رئیس پلیس امنیت عمومی مشهد افزود: ۷۲۹ مورد از بین تمام مواردی که جمع آوری قلیان در آنها صورت گرفته از طریق اعلام گزارش شهروندان به اداره پلیس امنیت بوده است. 

مولوی نسب همچنین به موضوع تخلفات انتخاباتی پرداخت و تصریح کرد: پلیس به عنوان یک دستگاه حکومتی و متولی ایجاد امنیت در جامعه، با تمام افرادی که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند برخورد خواهد کرد. 

وی در ادامه با بیان اینکه شهر مشهد به دلیل بارگاه منور رضوی سالانه پذیرای میلیون ها زائر از اقصی نقاط جهان است بیان کرد: از تمام زائران درخواست می کنیم هیچ گاه به مراکز غیرمجاز اسکان به خاطر قیمت کمتر اعتماد نکنند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: با افرادی که در ایام ماه مبارک رمضان تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند برخورد خواهد شد و تنها برخی غذاخوری ها در فرودگاه، ترمینال و راه آهن می‌توانند با گرفتن مجوز در این ایام فعالیت داشته باشند. 

وی تصریح کرد: دیگر اماکن از جمله رستوران ها و ساندویچی ها، حق هیچ‌گونه عرضه‌ مواد غذایی ندارند و در صورت مشاهده برای مالک پرونده قضایی تشکیل می‌شود.
برچسب ها: پلمپ ، قلیان ، تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار