با حکم بازپرس دادسرای عمومی اتقلاب مشهد صورت گرفت؛
اعضای هیات تصفیه موسسه میزان طی حکمی از سوی بازپرس دادسرای عمومی اتقلاب مشهد منصوب شدند.
کد خبر: ۴۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، بازپرس حیدری طی حکمی محمود الهامیان، ابراهیم موسوی موحد، نادر مراغه چی را به عنوان اعضای هیات تصفیه موسسه منحل شده میزان منصوب کرده و مقرر شد این افراد در شعبه مرکزی موسسه میزان مستقر شوند.
همچنین طبق این حکم که سایت اخبار بانک آن را منتشر کرد مقرر شد تمامی مدیران و کارمندان شعب موسسه در سطح استان همکاری‌های لازم را با هیات تصفیه داشته باشند و جهت جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در اموال منقول و غیر منقول این موسسه تمامی وصول‌ها تحت هرعنوان برعهده بانک صادرات مرکزی مشهد به نام مدیران تصفیه تعاونی منحل شده میزان واریز و از دریافت هرگونه وجه نقدی توسط تمامی شعب میزان خودداری به عمل آید.
بنابراین گزارش صبح دیروز با موافقت رییس کل بانک مرکزی و استاندار خراسان رضوی موسسه میزان پس از ۱۵سال فعالیت به طور رسمی منحل شد درحالیکه این موسسه تا همین یکسال پیش رویای " بانک میزان " را در سر می پروراند و هنوز نیز سایتش با نام میزان بانک فعال است.
موسسه مالی و اعتباری میزان که حوزه فعالیتش با بیش از ۸۰ شعبه عمدتا در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متمرکز بود از دی ماه گذشته با بحران مالی مواجه شد تا حدی که بسیاری از سپرده‌گذاران تاکنون موفق به خارج کردن سرمایه‌شان از این موسسه نشده‌اند و جالب اینکه مدیران بانک مرکزی گاه و بیگاه در مصاحبه هایشان مردم را مقصر دانسته و از سبب سکوت 15 ساله در برابر فعالیت آن نمی گویند.
گفتنی است میزان را شاید بتوان تنها موسسه ای دانست که در مقابل فشار بانک مرکزی دولت دهم برای ادغام با سایر تعاونی ها مقاومت سرسختانه ای کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار