در سایه سکوت مسئولان؛
مشخص نیست هدف موسسه مالی و اعتباری میزان از تبلیغات بیلبوردی شهری خود چیست، آیا نامیزانی خود را به رخ سپرده گذاران بخت برگشته و مسئولان می کشد؟
کد خبر: ۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۱ 09 May 2015

میزان، نامیزانی خود را تبلیغ می کند؟ (عکس)

به گزارش تابناک رضوی، بحران در موسسه مالی و اعتباری میزان همچنان پابرجاست، این در حالی است که این موسسه به تبلیغات شهری روی آورده است.

بیش از 4 ماه از آغاز بحران کمبود نقدینگی در موسسه مالی و اعتباری میزان می گذرد و مسئولان استانی و کشوری همچنان سیاست سکوت را پیشه کرده اند.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این در حالی است که هر از چند گاهی در گوشه ای از شهر بیلبوردهای بسیار بزرگی از این موسسه مالی و اعتباری اکران می شود و مشخص نیست هدف از این تبلیغات محیطی مسئولان میزان چیست؟

آیا این موسسه با این بیلبوردهای عظیم که یک نمونه از آن به تازگی در میدان نمایشگاه مشهد به نمایش عموم گذاشته شده و معلوم نیست که با وجود بحران نقدینگی این موسسه ، با صرف هزینه کم یا زیاد چگونه و چرا اکران شده است و چه خدمتی از خدمات خود را تبلیغات می کند؟ بحران بی پولی را به رخ می کشد ؟

آیا هدف از تبلیغات چیزی جز جمع آوری سپرده های شهروندان است؟

حال اگر یک شهروند (مثلا روستایی) بی خبر از همه جا در حالی که دسترسی به رسانه ها و اخبار مربوط به بحران این موسسه نداشته و با این تبلیغ ، پول های خود و بلکه هستی‌اش را در آن سپرده گذاری کند چیزی جز به منزله سقوط در دام و خام این موسسه شدن به نظر می رسد؟

در این بیلبورد بزرگ مسئولان موسسه مالی و اعتباری میزان ، خبر از "تلاش امروز و سربلندی فرداداده اند و مشخص نیست این فردای سربلند کی قرار است از راه برسد و دست از سر سپرده گذاران بخت برگشته بردارد!؟

در این 4 ماه چه بسیار سپرده گذارانی که دچار ضررهای مالی شدید بدلیل نیاز به پول خود و عدم پرداخت توسط این موسسه شده اند و هیچ کدام از مسئولان استانی نیز آنگونه که باید  پاسخ در خوری به سپرده گذران نمی دهند.

این در حالی است که در ماه گذشته حتی اخباری مبنی بر قصد به خودسوزی بوسیله بنزین یکی از سپرده گذران این موسسه در یکی از شعب منتشر شد و انتظار می رفت مسئولان اجرایی هم همتی بیشتر به خرج داده و به این قضیه ورود پیدا کنند.

مسئولان اینگونه از بحران در این موسسه مالی و اعتباری شانه خالی می کنند و اعلام می کنند که این موسسه مجوز لازم را از بانک مرکزی دریافت نکرده و شهروندان نباید در آن سپرده گذاری می کردند.

 نیت مسئولان موسسه میزان از بابت انجام تبلیغات محیطی کم اثر برای اگاهی بخشی مخاطب است یا با پول شهروندان و جذب سپرده جدید قرار است برای خروج از بحران طرحی نو درانداخته شود (چون از تبلیغات موسسات چیزی جز جذب سپرده به ذهن نمی رسد) اما سوال دیگری که مطرح می شود این است که مسئولان شهرداری که مجری تبلیغات محیطی هستند از خود نمی پرسند که چرا باید تبلیغ این موسسه مالی و اعتباری غیر مجاز را در شهر اکران کنند؟

مگر نه این است که مسئولان بانک مرکزی و استانداری بارها نسبت به غیر مجاز بودن این موسسه هشدار داده اند پس چرا باید یک سازمان دیگر دقیقا بر عکس نهاد بالا دستی موسسات مالی و اعتباری (بانک مرکزی) اقدام به تبلیغات و اکران بیلبورد این موسسه کند؟

واقعا کدام نهاد باید پول سپرده گذاران را بازگرداند؟

دادستان مشهد، استانداری خراسان رضوی، مسئولان موسسه میزان، بانک مرکزی، دفتر رئیس جمهوری، دادستان کل، مجلس شورای اسلامی، شهرداری مشهد؟و یا شاید سپرده گذاران؟

اگر زحمتتان نمی شود همتی نمایید! مسئولان عزیز ...

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
ممنون که تبلیغ کردید میزان را بیشتر
مشتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
واقعا بی انصافی است چرا شما رسانه ها بیشتر ترویج میدهید این موسسه در طول خدمتش هیچ کوتاهی نکرد الان بی انصافی که تو این مشکل اینجوری در مورد آن صحبت کنیم....لطفا بیشتر مردم رو تحریک نکنید....این همه کارمند و مشتری چه تقصیری دارند که درگیر شایعه پراکنی یک عده شوند.....انصاف داشته باشید
مشتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
واقعا بی انصافی است چرا شما رسانه ها بیشتر ترویج میدهید این موسسه در طول خدمتش هیچ کوتاهی نکرد الان بی انصافی که تو این مشکل اینجوری در مورد آن صحبت کنیم....لطفا بیشتر مردم رو تحریک نکنید....این همه کارمند و مشتری چه تقصیری دارند که درگیر شایعه پراکنی یک عده شوند.....انصاف داشته باشید
مشتری وفادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
این چه حرفیههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا متوجه نمی شوید هدف میزان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا این صحبت ها منصفانه نیست متاسفم برای شما که اینقدر راحت قضاوت میکنید........چطور وقتی بیشتر سود میداد خیلی ها به خیلی جاها رسیدن با تسهیلات هیچکی بد نمیگفت الان که با این همه مراجعه به مشکل خورده دارید این حرف هارو میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
صرفا جهت اطلاع مشتری وفادار موسسه نور و آرمان هم به اندازه میزان سود میدادن
این موسسه متاسفانه به شدت طماع بوده که وامهای کلان با سود بالا و ساخت و سازهای بزرگتر از اندازه موسسه اش انجام داده و حالا با وجود بحران هم حاضر به واگذاری ساختمانها و دارایی هاش نیست
مجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
عنان مال خود به غير مسپار
كه پس گرفتنش كمتر از گدايي نيست
یک مشتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
سوال یکه اینجاست اینه : یه موسسه 15 سال زحمت میکشه تا به جایگاهی برسه، بعد یه شبه اسمش از لیست بانک مرکزی میره کنار تا مدارکش رو تکمیل کنه
دراین 15 سال که این موسسه مجوز داشته مشتریان سپرده گذاری و کارمندانی نیز مشغول به کار شده اند، خوب آیا بانک مرکزی باید چشم به 15 سال زحمات ببنده و یه شبه همه رو از بین ببره؟ همونطور که خود بانک مرکزی هم بارها گفته که این موسسه در مراحل اخذ مجوز بوده پس چرا سکوت کرد؟
سوال اینجاست آیا این است تدبیری که گفته میشد؟
نامهربانی باید با کسی باشد که اصلا زیر بار قانون نمیرود نه موسساتی که 2 سال است دنبال بانک مرکزی هستند و حتی سپرده قانونی هم به این بانک پرداخت کرده اند
مشتری وفادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
در پاسخ به مخاطب ایرانی!!!! در حال حاضر آرمان هم دچار مشکل است ولی موسسه میزان شد سپر بلا و تجربه برای بقیه فقط این تفاوت است!!!! ظاهرا سایت ها را نمیخوانید درباره آرمان.قصد خراب کردن موسسه ای نمی باشد. ولی هدف این است مردم ما متوجه و آگاه باشند که موسسه ای با این همه سپردهگذار پولی که 14 سال کم کم جمع شده را نمی توان یک شبه برگدونه نه میزان حتی بانک مرکزی هم نمیتوانست!!!!!!!!! پس بهتره سلیقه ای فکر نکنید آقای ایرانیی منطقی فکر کنید!!
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
چرابایداین موسسه دروغ بگوید؟اول قرار بود مشکل یک ماهه حل شودولی چند ماه گذشته وهرروزبایک ترفندمشتری هارا ازسرش باز میکنداون سودی که می دادچقدربود که برایش اصل پولت رو هم ازدست بدی،قابل توجه مشتری وفادار؛الان هم راضی نیستن که ادغام شوندیاساختمان های خود رابفروشند که مباداازسودهای هنگفتشان کم شود.
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
عباس آقا
این کسانی که بهه اسم مشتری و مشتری وفادار کامنت گذاشتن کاملا مشخصه که از کارکنان این مؤسسه هستن. اصلا عنوان مشتری وفادار را اولین بار روابط عمومی میزان در پی هجوم مشتریان برای خارج کردن سرمایه هایشان در اس ام اس ها و آگهی های تبلیغاتی خود به کار گرفت و الان خنده داره که یکی واقعا مشتری این مؤسسه باشه و پولش هم رو هوا باشه و بیاد اینجا در دفاع از میزان و با اسم مشتری وفادار کامنت بذاره. کاش کسانی که پشت نوشتن این کامنت های جعلی از جانب مشتریان فرضی هستند این قدر درک داشتند که ظاهر کارشان را درست کنند!
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
جالب اینجاست این موسسه از اسم و آرم دادگستری مشهد به اقدامات خود اعتبار بخشیده و مسئولین قضایی استان 15 سال سکوت کرده بودند این سوء استفاده از اعتماد مردم به دستگاه قضاییه .
پاسخ ها
درمانده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
منم با سید موافقم اینا ااز اعتماد مردم به دستگاه قضایی سوئ استفاده کردن .خود من با معرفی یک کارمند دادگستری پولمو تو این موسسه سپردم.طرف میگفت این موسسه زیر نظر دادگستریه و همه قضات اینجا حساب دارن و ....
از خراسان جنوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
آهای نامردها! دیگه بسه. دسترنج 50 سال خدمت و کار من و همسرم را به من برگردانید. آیا مسلمانی هست که فریادرسی کند؟اگر بی تفاوتی پیشه کنید در یزیدی بودن خودتان تردید نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار