رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد از افزایش 30 درصدی قیمت هندوانه در مشهد خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا نیمه‌های ماه رمضان قیمت میوه و تره‌بار در مشهد کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۵۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 21 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین مصدق در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با قیمت سبزی و میوه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در گذشته در ایام ماه رمضان قیمت‌ها کاهش می‌یافت امسال در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش قیمت صیفی‌جات از جمله کاهو و هندوانه هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان مصرف سبزی افزایش پیدا می‌کند پیش‌بینی می‌کردیم تا کاهش قیمت در میوه و سبزی را داشته باشیم اما متاسفانه با آغاز ماه رمضان شاهد افزایش 15 درصدی قیمت سبزی در مشهد هستیم.

وی با بیان اینکه قیمت میوه در مشهد بسیار گران است، افزود: امسال تولید هندوانه کاهش یافته چون کاشت این میوه نیاز به آب فراوان دارد و دولت اجازه کاشت را به دلیل همین مصرف زیاد آب نداده و از طرفی چون به دلیل تشنگی و عطش مصرف هندوانه در رمضان افزایش می‌یابد در چند روز اخیر قیمت هندوانه در مشهد 30 درصد افزایش یافته است.

مصدق با بیان اینکه نمی‌توان پیش‌بینی درستی از کاهش قیمت میوه و تره‌بار در روزهای آینده داشت، گفت: معمولا تا نیمه‌های ماه مبارک رمضان قیمت‌ها افرایش یافته و پس از آن کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار