مدیر شهرک صنعتی چناران گفت: در حال حاضر 178 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی چناران فعالیت دارند که 5 تا 7 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۶۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 23 July 2015
مسعود ملازاده در حاشیه تور خبری بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی چناران بالغ بر هزار و 100 هکتار وسعت دارد و از این نظر بزرگ‌ترین شهرک صنعتی در شرق کشور است.

وی افزود: در راستای اجرای اصل 44 قانونی اساسی، در سال‌های گذشته قانون نحوه واگذاری شهرک‌های صنعتی به تصویب رسید که بر اساس آن شهرک‌های صنعتی باید به صورت خودگردان اداره شوند.

ملازاده با بیان اینکه شهرک صنعتی چناران از سال 92 و با تشکیل هیئت امنا به صورت خودگران اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: عمده واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در این شهرک صنعتی، جزو صنایع کوچک هستند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر به جز دو واحد صنعتی و تولیدی، دیگر واحدهای فعال در شهرک صنعتی چناران با حداکثر ظرفیت اسمی فعالیت نمی‌کنند.

مدیر شهرک صنعتی چناران ادامه داد: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی چناران با مشکلاتی متعددی مواجه هستند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به سرمایه در گردش و نبود حمایت بانک‌ها اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: عمده واحدهای صنعتی این شهرک در بخش صنایع غذایی و بسته‌بندی مواد غذایی فعالیت دارند که اشتغال فراوان و خوشه صنعتی مجزایی را به خود اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار